Son yıllarda yapılan Google güncellemelerin tek bir amacı var. İnsanları adwordse reklam vermeye yöneltmek ve verdiği pay olan %68'in bir kısmını geri almak. O yüzden yapılan güncellemelerde mantık aramayın ve sitelerinize zarar verecek şeyler yapmayın. Tek suçlusu var oda Google'nin kendisi! Onun yerine bol bol yandex kullanın, kullandırın.