Twitter'a son 2-3 aydır girmez olmuştum, sebebi ise trend topic kısmı hep reklam,spam etiketleriyle dolu olmasıydı.Twitter bu adımları daha da sıklaştırmalı ekseninden iyice kaymaya ve çöp olmaya başlamıştı.Umarım devamı gelir.