MacBook pro kullanıyorum. Windowstan sonra bazı alışkanlıklara veda etmesi zor ama PS, Ai, DW gibi Adobe programlarında donma ve kasma olmadan kullanabileceğinizi düşünüyorum. Air performans olarak biraz geride. Eğer alabilirseniz ikinci el pil döngüsü az olan Pro retina alabilirsiniz.

Alınmaz diye bişey yok. Performans istiyorsanız ve o parayı kazanabilecekseniz bence alın. Macbook + Magic Mouse2 ile daha rahat çalışırsınız ve vakit kaybı yaşamazsınız.