Konu
Shopier Kullanan Var mı ?
09-04-2019, 01:03:38
#6
addem
Kullanıyoruz gayet güzel, ancak komisyon oranlarında güncelleme yapıldı galiba komisyon biraz yüksek gelebilir.Onun dışında bir problem yaşamadık, oldukça ilgili bir müşteri temsilcileri var.