arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çalışmasını sağlamak adamların görevi değilmi zaten
Öyle ama maalesef o kadar sıkıştırdım geçtiğimiz dönemlerde olmadı. Hatta bazen hosting kaynaklıdır falan dediler sunucuyu bile değiştirdim ne özellik istedilerse yaptırdım ama nafile.

İletişim bir ara düzeldi. Destek yine gitti. Son reklam sorununu söylemedim. 300 lira civarında falan destek ücreti alacaklar 1 yıl. Ve ben boşa masraf yapacağım netice ne olur meçhul. Alt yapılarından hiç memnun kalmadık ama başka şansımız da yok şuan.