Peki, mevcutta 5 yıl sigorta varsa, 20 yıl mı yatırmak gerekir? Konu sahibinin müsaadesiyle sormak istedim.
2008'den sonra işe girenlerde süre sanırım 9000 gün prim (=24 yıl) 65 yaş, erkeklerde. Öncesinde SSK'sı olanlarda 7000 gün (=19 yıl) ve 60 yaş.