İlerde yatırmaktan vazgeçseniz bile yaş haddinizi doldurdugunuzda emekli olamazsanız yatırdığınız ücretleri iade alabilirsiniz.
Yaş haddini doldurma olayı nedir hocam biraz daha açabilir miniz. Yani istersem bu ödediğim primleri geri iade alabilir miyim. diyelim 3 sene ödedim sonra sistemden çıkmak istedim iade alabiliyor muyum.