Centox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi başına yatırmanız daha az miktarda masraf olur. Bir iş yeri üzerinden yatırırsanız, sigorta ile birlikte vergi dilimlerine de ek ödenekler çıkacağı için daha da masraflı olacaktır. Bu şekilde emekli olma hâyâli yaşamayın. Türkiye'de mezarda emeklilik yasası geçeli yıllar oldu. : ))

Sigorta primlerinizi yatırmaya devam edin. Az da olsa bir şeyler birikmiş olur.
Yani hocam 818 lira da olsa yatır diyorsan devam etsin. Hesaplayınca 25 yıl yatırsam zamla beraber 500k para yapıyor neredeyse. kafam karıştı ne yapsam diye.