Ben natrodan aliyorum, godaddy gibi basarili degil ama, godaddy geri odeme yapmiyor birde güzel bir domainse aliyor sonra acik arttırmaya cikartiyor sacma bir yapisi var. Natro milyon dolarlık olsa bile aldıgı gibi hesabına geciriyor. 5s*.com diye 3 karakter bir domain düşürmüştüm natrodan backorderla.
Ama basarı oranı godaddy'ın daha büyük.
O zaman o domain alinmiş Goodaddy tarzı bir yerden acik arttırmaya cikartilmiştir. Sabahında birinin hesabında olur kesin. Boşa para yatırmayın.
-69'dan beri uygun değil diyor bugün -76 olacak hocam bu kadar uzun sürer mi

O zaman o domain alinmiş Goodaddy tarzı bir yerden acik arttırmaya cikartilmiştir. Sabahında birinin hesabında olur kesin. Boşa para yatırmayın.
An itibari ile backorder için uygun dedi natro hocam, -76'da ben alıyorum şimdi natrodan ne zamana sonuçlanır peki?