eğitim setlerini faydalı bulmuyorum çünkü kavrayamıyorsunuz. r10 üzerinden eğitim seti almıştım ancak bir şey anlamamıştım. En iyisi danışmanlık almanız.
Bir de kendinizi geliştirmek. Öğrenmek istiyorsanız size bir seferliğine bak bu bunun için diyecek birisine ihtiyacınız var.
ben danışmanlık almıştım ama sadece site kurmayı öğrenmiştim. eklenti ayarlarını yapmayı vs. Onun dışında tırnak ve saç kategorilerini tüm sitelerine koy denilmişti ama öyle değil işte.