BilginTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emojileri vesaire kullanabilmek için charset'i UTF8MB4 yapmalısın.
Hocam teşekkür ederim databaseye insert oldu başarılı fakat gösterimlerde sıkıntı çekiyorum bu konu hakkında bilginiz mevcut mu ?



Soru işareti olarak gözüküyor