İlk önce kodlarınızı burada paylaşabilirseniz, size daha iyi yardımcı olabiliriz. Onun dışında eğer yanlış anlamadıysam, giriş yaptıktan sonra admin panelinin anasayfasına yönlendirilmesini istiyorsunuz. Bunu session yardımıyla halledebilirsiniz.
Giriş kontrollerini yaptığınız php dosyasında bir session oluşturarak, kullanıcının giriş kontrolünün yapıldığı bölüme giderek aşağıda gösterdiğim mantıkla ilerleyebilirsiniz.

session_start();
$_SESSION["isLogin"] = true;
$_SESSION["userName"] = $_POST["username"]; // Eğer kullanıcı adını da session da tutmak isterseniz.
header("Location: index.php");
index.php'de giriş kontrolünü alabilmek için;

if(!isset($_SESSION["isLogin"])) {
header("Location: login.php");
}