İş Bankası ile görüşün. Türkiye'nin bana göre en iyi bankası. Ziraat nerede onlar orada. Üstelik sadece ATM olarak değil şube olarak. yüklü miktarda param var diyorsunuz, gidin konuşun, işlem ücretleri konusunda yardımcı olacaklardır. Varsa maaş hesabınız onu da bankaya alırsanız zaten kafadan işlem ücretini sonlandırıyorlar.
Hocamm açıkçası İş bankasından daha önce memnun kalmadım. Kredi kartını kullandım, yasak olmasına rağmen kart aidatı aldılar. Hiçbir türlü iade alamadım.