Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enparayı bende yaklaşık 3-4 senedir kullanıyorum.
Hesap bilgileri çalındı haberlerinden sonra bu olay beni tedirgin etti.

işbankasına taşıyacağım gibi görünüyor.
İş Bankası`nda eft/havale komisyon muafiyetiniz varsa güzel .
Ama muafiyetiniz yoksa aman diyim ilişmeyin hayata küstürür adamı. Eft/havale ücretleri uçtu gitti.