Enparayı bende yaklaşık 3-4 senedir kullanıyorum.
Hesap bilgileri çalındı haberlerinden sonra bu olay beni tedirgin etti.
işbankasına taşıyacağım gibi görünüyor.
İş Bankası`nda eft/havale komisyon muafiyetiniz varsa güzel

.
Ama muafiyetiniz yoksa aman diyim ilişmeyin hayata küstürür adamı. Eft/havale ücretleri uçtu gitti.