Tema gayet şık ve kullanışlı
Emeğine sağlık
Ufak bi tavsiye;
Mobil temada Dil menüsünü ayır.
Çünkü menüye tıklayınca aşağıya doğru çok fazla uzuyor.
Dil menüsünü Sol üst köşeye yerleştirebilirsin.
Hayırlı satışlar dilerim.
Saygılarımla