arkadaşlar merhaba,
sunucularda fazla bilgim olmadıgımdan ötürü sizlerin yardımına ihtiyaçım var

fiziksel sunucuma direkt olarak centos 7.6 kurdum komut satırlarına wget i işleyebilmem için yum install wget diyorum wget mödülünü yükle diye ama bu şekilde geliyor ve sorunun ne oldugunu anlıyamadım bilen varmı acaba