Ali Koç'u eleştirirken şunları unutmayın. Zaten parasını koydu. Kulübe kimse forma sponsoru olmak istemezken o kitti kendi markalarını kulübe sponsor yaptı. hem de normalin çok daha üstünde rakamlarla. Ama geçmişte yapılan borçlara çare olmadı. Haliyle taraftarlardan destek istemek yanlış değil. Belki çözüm olur. Umarım da olur. Keşke konuya kesin çözüm bulunsa da şu kulüplerin hepsi için temiz bir sayfa açılsa. Üç büyük kulübün kadro kalitesi her geçen gün daha da düşüyor. Gelir sağlamak için gelen iyi oyuncular hemen geri gidiyor. Veya hiç gelmiyor. Şuan ülkede hangi futbolcuyu izlemek için stada gidiyoruz? Ya da gitmek isteriz? Bana kalırsa üç kulüp anlaşıp üçü de bu uygulamayı aynı anda yapmalıydı. O zaman gelirler daha yüksek olurdu muhtemelen. Çünkü aynı zamanda o da bir rekabet durumu oluşturacaktı.