İlginçtir iş yerimin bulunduğu bölgede lte çekim gücü çok düşüktü nerdeyse yok gibiydi 3gye düşüp duruyordu. Az önce fark ettim lte full çekiyor speed test te 100 e 50mbit aldım ) sanırım baz istasyonu koydular bölgeye