Ya muhalefet olmak istemem ama başkanlık seçiminde Sayın Ali KOÇ bir söyleyişinde Aziz YILDIRIM'a demişti ki
- Sen ne veriyorsan bir fazlasını vereceğim demişti.
Ama nedense seçildikten sonra borcumuz var deyip duruyor

Yani bu halini biliyordu Fenerbahçe'nin zaten sonra seçilince neden hemen borç borç diyor anlamadım.
Ayrıca hertürlü transferi yapıyor adı sanı belli olmayan adamlara aylarca sabredip parayı veriyor ama gel gör ekonomiyi taraftar düzeltsin istiyor.
Tuhaf hakikaten