Olaya çok farklı denk geldim. 20₺ destekte bulunmuş olduk.
Instagramdan bir arkadaşım hikayesinde paylaşmış 4 nisan saldırı anısına (Fenarbahçe de hesaplarını vs dondurdu 1 gün) Tüm operatörlerin desteklediği kampanya da 10GB internet hediye sen de bu kötü olaya tepkini göster vs diye. Normalde bu tür hediye olaylarına inanmam ama 4 nisan olayı, arkadaş hikaye paylaşımı filan olabilir geldi, olayın bu detayını da bilmediğim için katıldım. Fenerbahçeli olduğum için o kadar üzülmedim sağlık olsun 20₺ de bizden gitsin dedim ama taraftarın bu tür saçma oyunlarla başkalarını yanlış yönlendirmesi kötü