adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştiriye açık olmadığımı belirtmedim ki hocam,ama sizin yaptığınız başka bir şey siz algı yaratmaya çalışıyorsunuz.
Öyle anlasildi ise affolla 😊 Niyetim yardim yapmak isteyen varsa once bunlari degerlendirsin demekti. Ben kuluplerin para istemisine karsiyim. Paran yoksa kuculmeye gitmek alt yapiya agirlik vermek gerekir. Bu benim fikrim. Herkesin parasi kendine yani isteyen verir isteyen vermez.
Konunuza karsiyim ama saygiliyim.
Iyi forunlar dilerim. 😊