Borcu yeni yönetim yapmış gibi ithamlarda bulunmuşlar

Bu sezon getirilen oyuncular satılan oyunculardan gelen paralar ile alındı. Maaş standart hesaptan ödenir. Kulübü borç batağına sürükleyen eski yönetimin enkazını kaldırmaya çalışıyorlar. Mali dökümanlar zart diye önlerine sunulmuyor. Kurul toplanıyor ortaya sunuluyor. Size gidinde bağış yapın kimse demiyor. Geçen gün beşiktaş, dün galatasaray, bugün fenerbahçe, yarın bir anadolu takımı. Zorla para ver diye kafasına insanın silah dayamışlar gibi yorumlar yapmayın. Garibanın cebinden 2 sigara parası çıkar onuda o fanatik taraftar içmez kulübe bağışlar.
Konu için teşekkürler
@adibelli; yoldan yeni geldim günü bile unutmuştum.