Merhaba Hocam.
Bagis konusu forumda acildigi icin elestiriye acik olmak zorundasiniz. Sonucta birilerinin cebi dolsun diye konu actiniz.
Eleştiriye açık olmadığımı belirtmedim ki hocam,ama sizin yaptığınız başka bir şey siz algı yaratmaya çalışıyorsunuz.