Bir zamanlar oraları boştu. (94 yılları

)
Drone uçurmanıza gerek yok. Sorsaydınız anlatırdım. :P Aklımda kaldığı kadarını anlatayım. İçerisi çok büyük. Lojmanlar, Otel hatta uçak için pist.
Ankara'nın ayazı neymiş 2 hafta içerisinde öğrendim.
Bizim drone kamerasızdı hocam zaten içini merak ettiğimiz için değil, bölgede nadir açık alanlardan biri olduğu için orda uçuralım demiştik.