Google un son güncellemesinden sonra yeni satın alınan backlinkleri google algoritması sanırım algılamaya başladı ve olumsuz etki bırakıyor.
Sıralamalarda düşüş var bundan böyle link çıkışı yapmadan sadece web sitesinin adının geçirilmesi mi lazım?

Son güncellemelerden sonra backlink alıp olumsuz etkilenen var mı benim gibi?