FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından 140 karakter olmalı diyor. Ayrıca yeniden inceleyeceklermiş gelecek haftalarda bu yüzden bu hataları düzeltebilirsen yüksek ihtimal kabul edecekler. Bir de bazı makalelerinin tamamlanmamış olduğunu ima etmişler; hatta " here " yerine link verip sana bunu göstermişler sanırım ama ben girmek istediğimde iznimin olmadığını söyledi haliyle. o linki bir takip edersen ne demek istediklerini daha iyi anlayabilirsin. news forumuna gidip benzer sorunları yaşayanlardan fikir alabilirmişsin bu arada
Hocam yorumun için teşekkürler. O linkte 1 tane içerikten bahsediyordu onu düzelttim. Peki ben eski yazılarda da mı 140 karaktere düzenlemem gerek açıklamaları? Geçmişe dönük kaçtane var kim bilir