Öncelikle hayırlı olsun , gerçekten büyük bir emek var sadece içerikte değil kitap tasarımı , editörlük , sayfa düzeni , imla kuralları bu sektör de özellikle çok zorlayacak imla kurallarını bile halletmiş olmalısınız ki bir kitap bastırmışsınız. Yabancı kökenli kelimeler ile düzgün cümleler kurmak kolay iş değildir. Bende normal bir aforizma yazarıyım. Kitap yazmanın özellikle bir olayı enine boyuna anlatırken doğru yorumlamanın ne kadar zor olduğunu da bilirim. Özellikle internet aleminde sürekli bilgisayar başında geçirecek arkadaşlara da bir nebze olsa kafa rahatlığı olacaktır ellerinde bir kitap ile birazcıkta olsa teknolojik aletlerden uzak durmak.
Kitap okumayı seviyorum , çünkü kitap bizi cahillikten kurtarıyor. SEO işini yapmıyor olsanız bile bir ortamda bu konu açıldığında öğrendikleriniz ile biraz da olsa ortama ayak uydurma çabalarına girmek olumlu yönlendirecektir insanların bize karşı bakış açısını.
Kitaba sahip olmak isterim bende..