Konu
Sizce Nasıl Olur ? r10+
03-04-2019, 20:22:11
#21
ZacqooLeaven
Güzel olur ancak meyvesini yiyebilmen için uzun süre paylaşım yapılması ve güncellikten yoksun bırakılmaması lazım.