Peri ile başlayan bir site ile yorum gönderdim.

Onaylamadan önce klavyem hatam var Merhaba'dan sonra onu da düzeltir misiniz? Klavyem nedensekendi kendine alakasız bir şekilde < tuşuna basıyor