Buzzy Adında bi script vardı yanlış hatırlamıyorsam. Ona Bakabilirsiniz akbilisim diye bi siteye aitti
Aman hocam biz yandık arkadaş yanmasın. 1 yıldan fazladır ne güncelleme var ne birşey.
Tema olarak genelede hepsini kullananlar şikayetçi fakat öne çıkankar: boombox ve bimber var. Arkadaşın dediği Buzzy scripti ben kullanıyorum ama çok pişmanım.