Geri adım atmadı. 10 gün yapacaktı 30 gün yaptı herkes şikayet edince 10a düşürdü. İtiraz edin düşüreceklerdir. Çok itiraz var
İstese düşürmezdi ama hepsiburada nasıl 30-40 gün vadeye bırakıyorsa ödemeyi gittigidiyorda etkilenmeden yapardı, olan düşük bütçeli işletmeciye olurdu.