MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Flarum şuan gerek görsellik gerek eklenti açısından muazzam tek eksisi dm yok bir de hala beta onun dışında çok fazla eklenti arşivi var ve hepsi ücretsiz kaliteli eklentiler. Bu ay sonunda bende flarum ile bir mesleki forum açacağım tavsiye ederim en azından destekleri süper ötesi şöyle ki beta 8.1 çıktığında bir bug buldum lakin siteyi kötüye kullanacak bir durum değil sadece sayfa döngüye giriyordu bildirdim flarum ekibine 1 2 gün içinde çözüldüğüne dair mesaj atılmış gayet iyi tavsiye ederim, ayrıca tasarımını felan kendinize göre özelleştirip güzel işler çıkartabilirsiz bir kaç site gördüm flarum kullandıklarını ancak kaynak kodlarından anladım o derece.
Evet bende çok güzel yorumlar görüyorum ve ekşisözlük benzeri bi yazılıma en uygun gidecek şey bu sanırsam sizinde düşünceniz bu yönde anladığım kadarıyla hocam.
Bakalım kısmet bişeyler yapmaya çalışalım.