Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gibi gibi diyorum bakim bende




olsa bende alacağımda kardeş yok piyasada bu işe odaklanan bi oluşum bi kuruluş vs yok ne yazıkki
bir dönem vardı çokta iyi gidiyorlardı onlarda kaçtı gitti yazılımdaki açıkları ortada bırakarak, talep çok aslında 😃