Merhabalar, PC başında çok kalıyorum işim gereği. Rahat bir koltuk arıyorum. Nette uzun bir araştırma yaptım. Siz kullanıyor musunuz? Sizce hangisi olmalı? Öneriniz var mı? 2 milyar bütçe ayırdım.


Ürün 1 : xDrive ALTAY

https://www.hepsiburada.com/xdrive-a...oltuklar%C4%B1

Ürün 2: Rampage KL-R25 Crown Serisi

https://www.hepsiburada.com/rampage-...gaza=Ucuzlukcu
https://urun.n11.com/klavye-ve-mouse...vye-P270381819 (Hediyeleride varmış, hem daha ucuz)

Ürün 3: DXRacer Tank Serisi

https://www.adoremobilya.com/dxracer...c-oyun-koltugu