Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde dün 10 civari kadar hesabım gitti, form yolladım pek umudum yok ama bakalım.
kedike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgisi olan yazsın lütfen.
Sungurbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar twitter hesabım askıya alınmış 82k civarıydı nasıl açabilirim yarımcı olabilecek arkadaş var mı ne yapabilirim acaba? (ücreti Ücretsiz yardımlarınızı bekliyorum.)
daha önce benimde hesabım askiya alınmıştı şu konudakileri yaptım ve açıldı, sizinde işinize yarar belki. https://www.r10.net/twitter/1884124-...-hakkinda.html