Elinizle bastırdığınız da oynayan bir topsa hayırlı olsun bir yağ bezesine sahipsiniz

Bir süre düzenli avuşturunca dağılıyor ya da kendi haline bırakın bir gün yok olur gider. Yok oynamıyor ise sözü diğer üyelere bırakıyorum, geçmiş olsun
Teşekkürler hocam, umarım kötü bir şey değildir :/