n11 ve Akakçe tavsiye ederim, bir iki firmanın o kadar absürd uygulamaları varki herkes biliyor bu büyük sitelerin uygulamalarını (çalışanlarına dahi haksızlıklar), zaten yukarıda isimleri geçmiş.Akakçe çok satış olmuyor fakat komisyon oranları düşük ve her geçen gün satış yapıldığını öğreniyor müşteriler.
Edit : Çiçeksepeti çok satış oluyor fakat birgün ilanını kapatıp aynı ürünü kendi satabiliyormuş.Komisyonları yüksek.