GittiGidiyor: Yeni sistemle ödemeleri 30 GÜn sonra yapacak. Telefon istisnası hariç. Girişte mağaza ücreti alıyor hatırı sayılır bir oranda. Komisyon oranları rakipleri ile aynı seviyede ek olarak Reklam Komisyonu vs. alıyor üstüne.
N11: Mağaza ücreti yok, Komisyon oranları rakipleri ile hemen hemen aynı. Ödemeleri 10 gün içinde yapıyor.
HepsiBurada: Mağaza ücreti yok. Komisyon oranları N11 ve GittiGidiyordan biraz daha yüksek. Ödemeleri neredeyse 20 günü buluyor.
ePTTAVM: Komisyon oranları rakiplerinden çok düşük. Mağaza ücreti yok. Karmaşık bir satıcı paneline ve rakiplerine oranla düşük bir satış grafiğine sahip.
Trendyol -
Akakçe -
Amazon Türkiye gibi seçenekler de durum nedir onu da sizden duıymak isteriz

Satıcılar olarak biraz içimizi dökelim rahatlayalım