2 ayda imlâ ve yazı tarzını geliştirdiğini düşünüyorsun. Bundan bir 2 ay sonra da yine benzer bir düşünceye kapılabilirsin. Daha gençsin, geçmişini silme ki geçmişin sana yol göstersin. Bir 2 ay sonra da şu anki yazılarına bak. Sonra en başa dönüp onlara bak. Nereden nereye geldim, daha da ilerleyeceğim demek sana motivasyon aşılar.

Kısacası abim; bence bu isteğini iptal et. Benim sana açtığım teşekkür konusundan da gördüğün üzere kimse seni kalitesiz, çöp, basit, niteliksiz vs. bulmuyor aksine herkes yaşına göre yaptıklarından dolayı takdirle karşılıyor.