Dostum moderatör değilim fakat, eski konu ve mesajlar silinmez. Bunun nedeni ise her üye yaptığı yorum ve açtığı konulardan sorumludur. Yarın bir gün yetkili birimlerden, r10.net yönetimine sizinle ilgili konular mesajlar vs. istenirse gönderilmek için eski mesaj ve konularınızı silmiyorlar.