GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke farklı ile gönderiminiz ola alırdım
Malesef mesai saatlerinde cikamiyorum hocam
Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul’da olsam üşenmeden Gaziosmanpaşa’dan gelirdim 2-3 tane almak için. 🙄
Baska zamana artik
Edit:
Tablo dedim resmini eklemedim oda şöyle