Şahsi olarak ben Google Ads tarafında reklam zamanlamasını ayın son günü bitiyorum. Kampanyayı tekrar aktifleştirmem bazen ayın 3'ü ya da 4'ünü bulabiliyor. Benim gibi yapan kişi sayısıda muhtemelen oldukça fazladır, reklamveren sayısı azalıyor dolayısıyla rekabet düşüyor ve TBM oranıda aynı şekilde aşağı geliyor.