Bugun 20 gün oldu nerdeyse ve hiç ışık yok her geçen hafta bir önceki haftaya göre %20 kayıp şeklinde düşüyoruz. 200k lardan 70-80k lara kadar geldik.
Ayrıca tasarım değişikliği falanda hiç olumlu etki yapmadı
aynen, ilk zamanlar geçiçidir yükselir diye umuyordum, şimdi daha da düşmez inşallah diyorum)) asıl bana koyan şey ise beni indirdiği bazı aramaların yerine koyabileceği başka bir sayfa yada site yok, kullanıcı seve seve yine bana geldiği konuda bile beni yükseltmiyor) şaka gibi