Bugun 20 gün oldu nerdeyse ve hiç ışık yok her geçen hafta bir önceki haftaya göre %20 kayıp şeklinde düşüyoruz. 200k lardan 70-80k lara kadar geldik.

Ayrıca tasarım değişikliği falanda hiç olumlu etki yapmadı