hocam sol menude mobildeyken sign in yazıyor onu yürkçeleştirin, Gizlilik politikası ve iletişim formu eklerseniz çok güzel hale gelir siteniz ve adsenseye rahatlıkla kabul edilirsiniz diye düşünüyorum