Merhaba arkadaşlar photoshop kullanıyorum lakin Eticaret projem için Psd arayüz çizeceğim
Şuanda ölçüsü genişlik olarak kaç px olmalı yükselik sonuçta o kadar önemli değil ama genişlik
BU çizeceğim arayüzden hem masa üstü tüm monitörlere uyumlu olacak aynı şekilde tablet ve mobil ekranlar içinde uyumlu olacak ( HTML ile CSS yapacak arkadaş zaten tasarımı tüm ekranlara göre kodlar ) responsive
yani tek tek bütün ekranlara özel tasarım çizemeyiz normalde böyle bir şeyde yoktur.
SONUÇTA ARAYÜZ RESİMDEN KODLANAMAYACAK İCON VE CSS YAPILAN İCONLAR VE JS OLACAK
PHOTOSHOPTA ARAYÜZ ÇİZEN VE HTML İLE CSS YAPAN ARKADAŞLAR CEVAPLARSA MEMNUN OLURUM NETTE ARAŞTIRMA YAPTIM 5 SENE ÖNCEKİ ÖLÇÜLER ÇIKIYOR NET BİLGİ YOK KONU AÇMAK ZORUNDA KALDIM.
TEŞEKKÜRLER.