Programın V 2.0 ' ını az önce kurdum . Üstad ses efekti eklemiş haberim yok . Hoparlör sonda , Ekle dedim bir ses çıktı koltuktan zıpladım birazda sövdüm

Çok güzel olmuş V2 . Eline sağlık hocam