evet çok garip bir şey ile karşılaştım, bir üyenin attığı mesajlara bakıyordum 250 üzeri mesaj atmış. 3 aylık üye, baktığım 240 üzeri tüm mesajları şu şekilde
"pm lütfen"
"pm alabilirmiyim"
en fazla "konu linki ile pm beraber pm alabilirmiyim?"
şeklinde bir yazı yazmış, gerçekten çok garibime gitti. sizinde gördüğünüz böyle garip üyeler var mı?
üye ismini ifşa etmedim, attığı mesajların bir kısmının resmini çektim sadece..