Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni görüntüsü baya güzel olmuş tebrikler
Sadece görüntü mü?

Yanlış anlamasınlar diye yazıyorum.
2.0 sürümünde;
Not ekleme özelliği eklendi.
Tablo yapısı yeniden düzenlendi.
Hesap ekleme olayı değiştirildi.
Hesap silme işlemi eklendi.
Arka planda iyileştirmeler yapıldı.

aklıma gelenler bunlar.



@Engin.ilicali; yeni sürüm hakkında görüşlerinizi bekliyorum.