veriyi çekip

veri
veri1
veri2 diye yazdırmayı yapıp başına sonuna yazdırırken ekleteceksiniz hocam burada yapamadığınız kısım neresi ? veriyi çekmek mi ? yazdırmak mı ? okumak mı ?